Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

wtorek, 22 lipca 2014

Recykling szyciowy...

I znów przeglądając wasze blogi natknełam się na kolejny świetny blog
prowadzony przez Anne Zashevke. 
Znalazłam tam bardzo inspirującą i ciekawą zabawę recyklingową,
do której z pewnością dołączę, zwłaszcza teraz kiedy zabrałam się za szycie, 
a na pewno pomysłów mi nie zabraknie ;) 

Tak że zapraszam wszystkich chętnych na bloga
http://zashevka.blogspot.com/ i do zabawy:


Również zachęcam do przeczytania artykułu na temat "uprawiania rękodzieła"



Świetny wpis pół żartem pół serio.
POLECAM :) 


No to zabieram się za mój recykling... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...