Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

niedziela, 20 kwietnia 2014

Wielkanocny Baranek...

Jak tam mijają Wasze Święta? 
U nas w spokoju, radości i gronie rodzinnym. 

Dziś jednak chciałabym Wam jeszcze pokazać mojego małego towarzyszą, 
który idealnie pasuje w tym świąteczny klimacie.
Dzielnie mi towarzyszy. 



Baranek wielkanocny - broszka do wpięcia. 





Mojego wielkanocnego baranka chciałabym zgłosić na wyzwanie 




Dziękuję za odwiedziny
Pozdrawiam serdecznie.

Majalena

8 komentarzy:

  1. Rewelacyjnie wyglądasz Madziu :) Śliczna broszka baranek :) do wszystkiego pasuje:) ja właśnie pożegnałam gości, a jutro idę na cały dzień do pracy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Baranek jest cudny! Super pomysł na świąteczną broszkę ;-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super!!! Świetny jest ten baranek. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Baranek bardzo ładny, pomysłowy:)
    Kurza para za....ista:)
    Wesołych świąt i poświąt;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny baranek - uniwersalny i efektowny. :) Pozdrawiam i wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...