Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

niedziela, 20 października 2013

Podkładeczki jak znalazł...

Musze się Wam pochwalić,
że otrzymałam kilka dni temu przesyłeczkę od dekupagekinii
z zabawy Podaj Dalej.
Powiem szczerze, że się nie spodziewałam,
bo nie miałam żadnej informacji ani odpowiedzi na moje emaile..
a tu prosze taka niespodzianka :) 

No i proszę bardzo zobaczcie co dostałam.




Podkładki są super,
właśnie ostatnio miałam na nie zapotrzebowanie,
a tu proszę, są.

Bardzo dziękuję za prezenty podajdalejkowe..

Serdecznie zapraszam trzy pierwsze osoby,
które wyrażą chęć przygarnięcia niespodziankowego Podaj Dalej
o komentarz z emailem.
(PS: komentarze bez emaila nie beda brane pod uwage -
czytajcie dokładnie i zwracajcie uwage na to co jest wymagane jeśli chcecie coś dostać)

Odrazu z góry mówię, że troche mi czasu ostatnio brakuje.. 
ale postaram się wysłać jak najszybciej.. 
jednak nie jestem w stanie określić dokładnego czasu..
więc będzie to niespodzianka i prezent otrzymacie w ciągu tych 365 dni od dnia dzisiejszego. 
OBIECUJE!!! ;)

Ktoś chętny?? 


7 komentarzy:

  1. Prześliczne prezenty dostałaś:) Fajne są takie miłe niespodzianki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo ja bym bardzo chętnie sie zapisała jesli jest jeszcze miejsce bo bardzo podobają mi się Twoje prace!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałaś śliczne prezenty :) Chętnie wezmę udział w podaj dalej. Pozdrawiam
    marrika91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też ostatnio krucho z czasem, ale w ciągu 365 dni znajdę czas na zorganizowanie zabawy u siebie, jeśli uda mi się być jedną z pierwszych 3 osób zostawiających tu komentarz ;>
    Tak więc chętnie wezmę udział.
    shire@10g.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. moje dane masz to chyba nie musze pisac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to ja sie po raz ktorys dopisuje;)
    dane juz wyslalm wczesniej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...