Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

niedziela, 22 września 2013

PMC - Precious Metal Clay cz. II

Dzisiaj druga część z moich warsztatow PMC.
Jestem naprawdę pod ogromnym wrażeniem tych zajeć.
Jak tylko bede miała możliwość zatrzymania sie na dłużej w tej dziedzinie tworzenia bizuterii z pewnoscia to zrobie.
Na chwile obecna niestety brak funduszy na zakup potrzebnych narzędzi i materiałów nie pozwala mi na to.

Za to dziś mogę pokazać wam moj projekt wisiorka-zawieszki -liść, jaki udało mi się wykonać podczas niedzielnego kursu PMC.
Ogromną przyjemność sprawiło mi samo tworzenie i przygotowanie projektu,
a i jednocześnie tematyka "LIŚĆ".
Zawieszka jest bardzo delikatna i wyglada bardzo naturalnie jak prawdziwy liść.
Tekstura zostala przygotowanat z liści jakiegoś drzewa z ogródka..
Przyznam szczerze że nie pamiętam nazwy.



No i znowu niestety zagapiłam się z fotkami ;-)
Wybaczcie...
tylko dwie z procesu powstawania ;)





Taaadammmmm....

Gotowy,
pięknie wypolerowany
Pan Liść we własnej osobie ;) 


Oczywiście z drugiej strony zrobiłam mój inicjał,

 




Jestem taka dumna z mojego liścia zawieszki,
że chyba nie będę się z nim rozstawała przez najbliższy czas :) 
Taki mój malutki amulet.



Mojego LIŚCIA PMC z ogromną przyjemnością chciałabym zgłosić na









7 komentarzy:

  1. Rewelacyjny, naprawdę wygląda jak prawdziwy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny listek !
    Zazdroszczę takich warsztatów ^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłoś swoją pracę do konkursu na http://rozkreconemysli.blogspot.com/2013/09/duze-wyzwanie.html całkiem fajne nagrody a jeszcze nikt z Art Clay nie wystartował!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...