Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

niedziela, 4 sierpnia 2013

Wymianka Pod Żaglami

No i po urlopie..
Znowu zaplanowałam sobie tyle rzeczy do zrobienia,
a oczywiscie nawet na połowe mi nie wystarczyło.. 
no ale... odpoczełam, a to chyba najważniejsze.
Wracam również do zdrowia co też cieszy, czyli wszystko jest ok. 
Urlop uważam za udany :)

Oczywiście tu małe zaległości mam, ale zaraz to nadrobimy ;) 


Bardzo serdecznie dziękuję za możliwość wzięcia udziału. 

Moją wymiankową parą była /Anna Muszyńska, 
z którą miałam już raz okazję brać udział w wymiance. 

A co tym razem Anna przygotowała dla mnie???

Same wspaniałości. 
Przepraszam za jakość zdjęć.. ale miałam tylko aparat w telefonie pod ręką.


> Przepiękny komplet z morskim motywem decoupage


> zapachowe mydełko z motywem decoupage


> mnóstwo przydasiów i różności


> no i oczywiście słodkości

############################################

Ja natomiast przygotowałam to: 

> trikotinową bransoletkę z żeglarskimi zawieszkami


> naszyjnik w morskich kolorach (choć na zdjęciu wygląda bardzo zielono ;) )


> kolczyki 


> zapachowe świeczuszki oraz pachnącą morską sól do kąpieli

> przydasie - drobne koraliki i guziczki z koralików.

> przydasie - ceramiczne duże koraliki i wkrętki do uszu



Bardzo dzięuję za zabawę.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę udanego urlopowania oraz wakacji...
bo to dopiero półmetek :)))  



3 komentarze:

  1. Ja rowniez dziekuje za tak piekna wymianke.......i jesli pozwolisz to porwe zdjecie moich podarkow do siebie na blog:)
    Ciesze sie ze ze zdrowkiem juz lepiej:) pzdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne prezenty otrzymałaś i super prezenty przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...