Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

piątek, 2 marca 2012

Mam nadzieję, że Was jeszcze nie zanudziłam tymi moimi koralami.. 
ale każde jedne, które zrobię są takie fajne, inne, niepowtarzalne, eleganckie, ciekawe i nietypowe, 
że poprostu aż się chce aby cały świat je zobaczył :)

No to pokażę Wam jeszcze takie... bo jutro mogę ich już nie mieć ;) 
Być może uda mi się je sprzedać i to w dość nietypowym miejscu..
ale o tym innym razem.. i jak sie uda, wtedy Wam napisze :)








********************************************************

Chciałabym się z Wami jeszcze czymś podzielić.

Właśnie udało mi się dołączyć do 


Tu znajdziecie moje konto >>> KLIK <<<

Czym jest Pinterest???

"To wirtualna tablica korkowa, do której możemy przypiąć (ang. – pin) interesujące ciekawostki wynalezione w Internecie – są to przede wszystkim obrazki, ale można “przypinać” także filmy. Wszystko, co ciekawe, inspirujące, podobające się." - tekst pochodzi z Trybuna labu

Tak, że zapraszam do przeglądania zdjęć, 

które są naprawde fantastyczną inspiracją w różnych dziedzinach.

ZAPRASZAM

11 komentarzy:

  1. Mi się te korale bardzo podobają, choć sama raczej nic nie noszę. :) Każde kolejne są w innym super kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne korale :) a to Pinterest to ciekawe miejsce :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie są! kolorystycznie chyba najbardziej misie podobaja :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje korale są cudne, a kolory ... ja chcę wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Korale(mimo, że nie w moich kolorkach:)świetnie się prezentują !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ piękne! Gratuluję - naprawdę cudne korale. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna kolorystyka! Gratuluję nowego miejsca! Ale ho,ho jakie tam cudne zdjęcie Pani ma! Te rzęsy...hmmm! Buziaki! aga
    Zapraszam do mnie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chcę takie pomarańczowe i żółte korale :( Ja nie mogę wchodzić na Twojego bloga bo wyzwala we mnie niczym nie poskromioną chęć posiadania ;) Kiedyś zrobię napad na Twoją pracownię heheh ;):):)Śliczne Madziu, z resztą jak wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy w życiu nie znudzą mi się Twoje korale!!!! Każde są bajeczne, te mnie urzekły kolorystyką! :)
    A tej strony nie znałam, ale lece się rozejrzeć :)))
    Pozdrawiam z wiosennej Anglii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne korale, masz super tkaniny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...