Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

wtorek, 20 grudnia 2011

Dlaczego kocham Boże Narodzenie?


Nie ma absolutnie żadnych wątpliwości,

że Boże Narodzenie to moje ulubione święto. 

Kocham światełka i świąteczne dekoracje,
zapach świeżej choinki,
śpiewanie kolęd i pieśni bożonarodzeniowych,
a moja ulubiona to "The Little Drummer Boy".   

 Uwielbiam kupowanie prezentów dla rodziny i przyjaciół.  

A najbardziej uwielbiam świąteczne potrawy!

Jest to jedyny raz w roku, kiedy nie zwracam uwagę na kalorie i jem to, co kocham...

czyli KARPIA


i CIASTECZKA !!! 

A oto kilka inspirujących zdjęć ciasteczek bożonarodzeniowych.

Może znajdą się róznież i u Was na świątecznym stole...?

Życzę udanych wypieków.

Ja zabieram się za moje jutro











Zdjęcia pochodzą ze strony STOCK FOOD

6 komentarzy:

  1. Mniammmmm!!!!
    Ja też uwielbiam Boże Narodzenie, tą atmosferę, ozdoby w każdym oknie, to, jacy ludzie się dla siebie stają mili... a najbardziej uwielbiam patrzeć na twarze ludzi, których obdarowałam upominkami!
    Wesołych Świąt!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Święta z podobnych powodów ;)
    Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam! Ale mi smaka narobiłaś! A w tym roku Święta u mnie, więc bezkarnie będę jadła i leżała, no choćby na podłodze,ha,ha! W końcu swoi tylko będą szt.12...Jak potrawy wigilijne... Pozdrawiam cieplutko! Samych pomyślności życzę!aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh, dziękuje Wam za życzenia dziewczyny.
    Agnes - ja też uwielbiam obdarowywać innych prezentami i patrzeć na ich reakcje.. nie tylko w święta..Więc zapowiada się wiele rozdzwajek w roku 2012 u mnie.. chociaż niestety nie zobaczę waszych min, a szkoda. Ale wymyśle coś innego, żebyście opisały swoje rerakcje wtedy :)

    the SMILE factory - chyba wszyscy kochamy święta z tych powodów... albo za większość.
    Szkoda tylko, że u mnie nie ma śniegu, bo wtedy jest tak magicznie.

    aga melnik - mi też ślina leci jak tylko patrze na te zdjęcia. Może przełoże to pieczenie ciastek na piątek.. bo nie wiem czy wytrwają do Wigilii. A ja w tym roku Wigilię spędzam bardzo skromnie.. w gronie najbliższych: Mamy i siostry (i mojej Tosi ;)).. niestety reszta albo nie może przylecieć, albo już poleciała.

    Wesołych Świąt życzę wszystkim i bardzo dziękuje, że jesteście.

    OdpowiedzUsuń
  5. aga - tak na marginesie nie wiem czy zauważyłaś, że zdjęć ciasteczek też jest 12.. ;)))
    każde jedno jako jedna potrawa.. hihihi

    OdpowiedzUsuń
  6. To tak jak ja! Ja też uwielbiam te wszelkie dekoracje i świecidełka, ozdoby na balkonach, domach czy wystawach :)
    No i te potrawy, które można zjeść zazwyczaj jeden raz w roku, przepyszną faszerowaną rybkę w galarecie cioci Basi, karpia, kluski z makiem, kompot z suszu :)
    A słodycz to ja po prostu KOCHAM! Najbardziej w czekoladzie, ale nie tylko ;)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...