Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

czwartek, 30 maja 2024

Biżuteria zrównoważona czyli biżuteria z recyklingu

O zrównoważonej biżuterii z recyklingu pisałam już na blogu DIY, serdecznie zapraszam Was do przeczytania mojego artykułu, oraz tutorialu jak wykonać takie kolczyki.. 

a tu tym razem galeria zdjęć moich recyklingowych ślimaczków. 


Połączenie magazynu z koralikiem całkiem fajnie się prezentuje. 

Zwłaszcza kiedy kolorystyka jest podobna, koralik dopełnia całości. 






Bardzo przyjemnie robiło się te kolczyki.. powstało ich całkiem sporo,, ale to pokaże Wam już następnym razem ;) 


Tutorial znajdziecie na blogu DIY  




3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...