Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

środa, 23 czerwca 2021

Craftowo z dziećmi...

Ostatni rok był dla mnie niesamowicie pracowity i troche szalony.. 

Tyle rzeczy wydarzyło się w moim życiu na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy, że hobby i craftowanie odeszło na dalszy plan. 

Zapomniałam ile to przyjemności i satysfakcji ma się z tworzenia tych różności.  

Oczywiście coś tam robiłam z dziećmi na zajęciach w szkole na tyle na ile mogliśmy i mieliśmi możliwości się spotkać.. i ogromnie się cieszę że mogłam im pokazać i zrobić z nimi coś nowego, nauczyć pracy twórczej i czerpać radość z samego tworzania.

Powstały przeróżne laurki dla rodziców, dziadków, kartki świąteczne, Marzanny.. przy okazji świetnie się przy tym bawiąc. 

Ten rok szkolny się skończył 2020/21, ale mam nadzieję że zasiałam w dzieciach to ziarenko i w przyszłym roku ze zdwojoną siłą będziemy twórczo spędzac czas. 













2 komentarze:

  1. :) twórczy czas za Wami ale i mam nadzieje ze przed Wami :) powodzenia Magdaleno !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...