Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

sobota, 25 lutego 2017

Dla łasuchów na okrągło ;) ...

Buszując ostatnio po waszych blogach.. 
natrafiłam na fantastyczny przepis na pączki z dziurką

A że dopiero co właśnie był Tłusty Czwartek 
to nie mogłam się oprzeć 
i wykonałam swoje pączuszki wg.schematu GawryStefana

Moje paczki prezentują się następująco.
Są dużo mniejsze niż prawdziwe wiec zrobiłam z nich breloki...







No ale pączki tak na sucho...? 
O nie.. obowiązkowo pyszna kawa do pączków.. no i smacznego ;) 

*******************************

A wracając do Tłustego Czwartku to prawdziwych pączków też nie brakowało ;) 
...tylko dziurki w nich nie było ;) 

...no i obowiązkowo przy kawie ;) 



**************************

Moje brelokowe pączki zgłaszam na wyzwanie 



***********************


************************




32 komentarze:

  1. Piękne i smakowite breloki :) Już tęsknię za tłustym czwartkiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takim pączkiem to Tłusty Czwartek można mieć codziennie ;)

      Usuń
  2. Czadowe! Pączuś dobry do kawy... do kluczy, torebki i w ogóle wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie się prezentuje jako brelok.. noszę go przy torebce i każdy zwraca uwagę :)

      Usuń
  3. Jakie słodkie! Normalnie do schrupania! I do kawowego wyzwania pasuje idealnie, dziękujemy za wspólną zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pączusie :) Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahh, piękne te donuty - coś w sam raz dla takiego łasucha jak ja :D
    mam już mini-babeczki zrobione na szydełku przez blogową koleżankę CreaDivę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, dla takiej kolekcjonerki słodkości jak Ty.. obowiązkowo!

      Usuń
  6. Uwielbiam tak smakowicie zrobione, niekaloryczne (!) słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki pączek z dziurką to ja chętnie przygarnę bo nie tuczy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak.. zupełnie puste kalorie :) można garściami brać

      Usuń
  8. Nie wiem co bardziej smakowicie wygląda, pączki czy Twoje donaty;-) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedne i drugie! Jak je dziergałam to mi też ślinka pociekła, bo tak smakowicie wyglądają.. ehh...

      Usuń
  9. Super :) też próbowałam ale nie wyszły mi takie ładne spróbuję wg podanego schematu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj bo wzór jest bardzo prosty.. ja tylko dodałam o jeden rządek więcej żeby były takie bardziej grubaśne :)

      Usuń
    2. <3 dlatego schematy są żywe :) istnieją dzięki inspiracjom i Dodawaniem serca :) Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  10. Ale pomysłowe pączki. Świetna praca. Brawa za talent ! Dziękujemy za udział w konkursie. DT Zielone Koty

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są te pączuszki, a zdjęcia bardzo smakowite :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje. aż ślinka cieknie jak się na nie patrzy.

      Usuń
  12. https://amigurumi.today/amigurumi-sheep-keychain-free-crochet-pattern/

    Wzór na owieczke;)

    OdpowiedzUsuń
  13. apetyczne, a co najważniejsze mają zero kalorii:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne są te pączunie :) Sama bym taki bryloczek nosiła :) Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super śliczne i smakowicie wyglądające :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie słodziutkie :) Pyszne :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu CraftArt. Pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu CraftArt

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny, właśnie jednego "upiekłam" :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...