Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

piątek, 21 lutego 2014

Rzę-Sówka z Sercem

No i mamy już złapany komentarz 6000.
Zaczynamy ZABAWĘ!!!!
Czekam na kolejnych łapaczy ;)

A tym razem żeby Was troszke rozgadać mam kolejną Rzę-Sóweczkę. 
Tym razem z sercem wielkim i czerwonym.
Broszka ta została wykonana na specjalne zamówienie i jest już u swojej nowej właścicielk.
Mam nadzieję że przyniesie dużo miłości..

A Wy co myślicie o Czerwonookiej?






Rzę-Sówkę z Sercem zgłaszam do wyzwania Szuflady


Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)



16 komentarzy:

  1. Czerwonooka równie piękna jak poprzednia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooooo ależ ona słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta sówka też jest śliczna i też byłaby niezłą zakładsówką :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sówka jest urocza:) czerwień podkreśla jej piękno:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale słodka!!! Wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  6. Broszka jest wspaniała. Świetne połączenie kolorków.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. przeurocza ta sówka :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna! Foczka jest dostępna, więc jeżeli jesteś zainteresowana pisz proszę na nina.peplinska@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sówka w pięknie kontrastujących kolorach, dzięki czemu przyciąga uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Każda Twoja sówka jest przesympatyczna. Fajnie, że prezentujesz różne sóweczki, na pewno się nie znudzą:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale pięknie kojarzy mi się z miłością ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna sówka, rewelacja :)
    dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...