Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

wtorek, 19 marca 2019

Wielkanocne kartki z papierów ITD COLLECTION

Witajcie

Dziś chciałabym Wam pokazać bardzo prościótkie świąteczne kartki wielkanocne. 

Do ich wykonania użyłam głównie papierów od producenta ITD COLLECTION.







Bardziej szczegółowy tutorial znajdziecie na moim drugim blogu > DIY-ZróbToSam

Kartek powstało aż 20! 



I zostały one przekazane na cel charytatywny. 

Będą one sprzedawane podczas kiermaszu wielkanocnego prowadzonego przez wolontariuszy Korpusów Pokoju w Dublinie w kościele Dominikanów.

Serdecznie dziękuje w imieniu swoim oraz wolontariuszy,
producentowi papierów ITD COLLECTION
za materiały z jakich mieliśmy możliwość przygotować kartki.

4 komentarze:

  1. Piękne kartki i szczytny cel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sympatyczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki!Bardzo mi się podoba wykorzystanie tylko 2 kolorów , świetnie to wygląda!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kartki:) Dziękuję, że pokazujesz jak je z robić , z czego i gdzie mozna kupić poszczególne elementy. To dla mnie bardzo ważne, ponieważ zaczynam swoją scrapowa przygodę i na razie trochę bladze po omacku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...