Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

niedziela, 2 grudnia 2018

Słoikowe świeczniki...

Ostatnio dość aktywnie spędzałam czas na przygotowywaniu różnych dekoracji świątecznych i przedmiotów na kiermasz bożonarodzeniowy, 
Wszystkie rzeczy które sprzedajemy na kiermaszu są przygotowywane przez wolontariuszy, 
z bardzo niewielkim nakładem finansowym jaki mamy do zakupów niektórych materiałów.. 
z których potem możemy tworzyć różne cuda.. 
I tak oto wpadłam na pomysł, że w sumie recykling jest ostatno bardzo w modzie, a takie klimatyczne, troche rustykalne świeczniczki będą się świetnie prezentowały na takim kiermaszu! 

Super wyglądają.. a potrzeba naprawde nie wiele!
Słoik, kawałek wstążeczki, gwiazdki które przykleja się na okna (ja wykorzystałam właśnie tu na słoikach) no i podgrzewacz albo jakaś świeczuszka do środka. 

Moje świeczniczki są również inspiracją do wyzwania W BLASKU ŚWIEC
gdzie serdecznie zapraszam do wspólnej zabawy! 

A Wam jak się podobają?














2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...