Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

czwartek, 11 października 2018

Zrobiłam sobie chustę...

Chodziła za mną od pół roku.
Przymierzałam się,
szukałam odpowiedniej włóczki,
jakiegoś fajnego wzoru,
przeglądałam różne inspiracje.. 
no i w końcu mam!

Najprostrzym wzorem dziergana, beż żadnych dziwactw ;) 
w sumie to i nawet beż układania tych kolorów.. tak jakoś samo wyszło. 

I chyba wyszło świetnie! 

Ja jestem bardzo zadowolona z efektu. 

Kurs jak wykonać taką chustę znajdziecie na moim drugim blogu DIY - gdzie serdecznie zapraszam. 

A tu jeszcze troche powzdychamy do mojej trójkątnej chusty. 

PS: wielkie dzięki koleżance, Beatce za pozowanie do zdjęć...
to już nie pierwszy raz.. pamiętacie sesje z folkowymi wzorami?
i za każdym razem nasza współpraca kwitnie. 

A tym razem... 

















I jak się Wam podoba taka chusta? 

Ja już dziergam kolejną.. ;)

a Wy? 


4 komentarze:

  1. Cudna chusta!! Też bym taką chciała ;)
    A modelka pierwsza klasa!! Świetna sesja!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No i to jest konkretna Chusta. Duża, ciepła i można się nią porządnie otulić. Wzór prosty ale do tych kolorów pasuje znakomicie.
    Teraz może już padać śnieg:)
    Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetną sobie tą chustę wydziergałaś i w pięknych kolorach. Pozazdrościłam Ci jej i też sobie podobną wyydziergałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...