Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

poniedziałek, 1 października 2018

Podgrzybki...

Nastała jesień.. 
i ta kalendarzowa i astronomiczna no i ta prawdziła, którą widzimy za oknem.. 
To czas kolorowych drzew, malowanych przeróżnymi barwami,
spadających liści, no i przede wszystkim grzybów! 
Wilgoć, troche deszczu i wciąż jeszcze odrobina ciepła to idealne warunki dla tych darów natury! 

Urosły i u mnie! 

Podgrzybki, borowiki, prawdziwki, każdy nazywa je inaczej,
niemniej jednak cieszą niesamowicie nasze oko,
a już podniebienie to na 100%, zupa z takich grzybów to..mmm... rarytas.
Ja ją poprostu uwielbiam. 

W zeszłym roku na blogu DIY, pokazałam Wam tutorial na grzyby - muchomorki.
Podgrzybki można wykonać dokładnie tak samo, jedynie zmieniając kolor włóczki z czerwonej na brązowy. 
Dla chętnych na tutorial zapraszam tutaj >MUCHOMORKI <, 
a u mnie tym razem porcja podgrzybków! 













Mam nadzieję, że Wasze jesienne zbiory są równie bogate ;) 

Moje grzybki są inspiracją w jesiennym wyzwaniu na blogu DIY,
zapraszam Was serdecznie do wspólnej zabawy! 


***

Również chciałabym je zgłosić na wyzwanie Szuflady - Wrześniowy Las



2 komentarze:

  1. Ojej, ale te grzybki są cudowne!!!!! Jak prawdziwe :)) Tylko takie mogłabym w lesie znajdować:). Podziwiam precyzję i dokładność w ich wykonaniu. Są zachwycające :))) Zaraz zobaczę tutorial chociaż nie wiem czy dam radę takie wspaniałe wydziergać :). Bardzo dziękuję za udział w moim wyzwaniu "Wrześniowy las" i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW grzybki i ich sesja są mega!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...