Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

niedziela, 7 maja 2017

Bawełniane bransoletki - tutorial dla D.I.Y. // Cotton bracelets

Bransoletki z bawełny to świetna biżuteria na lato!
Nie uczula i jest lekka oraz bardzo przyjemna w dotyku.

Cotton bracelets are great jewelry for the summer!
It is not allergic, and is lightweight and very pleasant to the touch.



Bransoletki przygotowałam na cykliczną zabawę DIY.
Dokładny opis jak je wykonać znajdziecie na blogu DIY - Zrób To Sam. 

This bracelets I prepared for the DIY blog.
A detailed description of how to do it, can be found on the DIY blog - Do It Yourself.


*******************





Moje bawełniane bransoletki ozdobiłam dodatkowo dekoracyjnymi pierścieniami. 
Pierścienie dodają niezwykłego uroku bransoletkom. 

My cotton bracelets I decorated with decorative rings.
The rings add an unusual charm to the bracelets.





Życzę Wam udanych biżuteryjnych projektów. 
Pozdrawiam serdecznie... 

I wish you successful jewelery designs.
Best wishes...




***************************

8 komentarzy:

  1. Bardzo mi się te bransoletki podobają.Wydaje mi się jednak, że cała uroda tych bransoletek tkwi w tych pierścieniach.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam te cieniowane włóczki!!

    świetne te bransoletki!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie się prezentują : ) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. These look so pretty, what a love idea :) Thanks for sharing at the weekend blog hop.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...