Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

piątek, 15 listopada 2013

100 LAT, 100 LAT...

...

Impreze urodzinową czas zacząć!!!

W końcu nadszedł weekend i można zrobić urodzinową zabawę.


Bardzo dziękuję wszystkim tu zaglądającym
i tym którzy dołączyli do świętowania razem ze mną,
tych drugich urodzin bloga. 

Na imprezę przybyło 22 osoby :)

Serdecznie wszystkim dziękuję za odwiedziny i liczę że mnie nie zostawicie.

A teraz czas na TORTA!!!
no więc zabieramy się za krojenie....



Po pierwszy kawałek tortu z nr 1 zgłosili się:  

bozenawdaniec 
Greenfrog 
Rękodzieło Jadzi 
Marta i Alicja 
Anko
pomieszane-poplątane 


drugi kawałek wybrali:


madebymali
Justyna Adrian
Agnieszka
Coral Amour
Anita M
Polcia
Mangosia
  Helena
mrumru
Ania
Chichi Sama
Łucka
Ania Arbuzowa
barbaratoja
mroczka
Magda Wrona


No to teraz... SMACZNEGO!!!!


Mój pierwszy kawałek tortu dostanie....

???

właśnie ta osóbka >>>tutaj<<< schowana ;)  


A druga porcja powędruje do...

???

osóbki schowanej >>>tutaj<<<



Serdecznie gratuluję,

Życzę smacznego i dziękuję że jesteście.

Bardzo proszę o kontakt emailowy z danymi
oraz adresem na jaki mam wysłać pierwszą i drugą porcję torcika :)

Pozostałym dziękuję i serdecznie zapraszam w przyszłości.

A jeszcze tylko wam powiem że od niedawna prowadze również dwa inne blogi na które również zapraszam tam też szykuje różne niespodzianki.. choć póki co narazie pomalutko się rozkręcam.
A jakie to blogi?
Jeden o modzie...

http://twoje-dodatki.blogspot.ie/



a drugi całkiem niedawno przejełam od mojej siostry,
która niestey z powodów osobistych nie mogłą kontynuwać prowadzenia bloga.
A że pomysł był wspólny, to częściowo czuję się Matką Chrzestną i ogromną przyjemnością zajmę się tak świetnie rozwijającym się maleństwem.
(Pochwale się Wam jeszcze,
że kilka dni temu otrzymałamn również zaproszenie
do programu TVP2 związanego właśnie z tym blogiem :) 

No to teraz trzeba zakasać rękawy i do pracy!!!!



Wiec jedne urodziny tu się zakończyły,
ale kolejne już niedługo będziemy świętować właśnie tam...

Dlatego juz dziś Was tam Zapraszam. 


13 komentarzy:

  1. Tobie życze kolejnych udanych lat w blogowym świecie i dziękuję Ci za zabawę
    Gratuluję szczęściarom.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ojejku ^^ mnie się trafiło ale pysznie :) dwa razy klikałam w link czy aby się nie przewidziałam ! dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego dla ciebie i twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat, sto lat!!!
    Gratuluję wylosowanym!
    Zauważyłaś, więcej osób chciało coś od Ciebie, miło bowiem posiadać i móc powiedzieć, kto to zrobił ;-)
    To ja chociaż usta obliżę, bo torcik apetycznie się zapowiada!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wierze, muszę sprawdzić po raz trzeci. Jednak tak, będę jadła smakowity torcik:0 huraaa, ale się cieszę. Kochana jeszcze raz, wszystkiego najlepszego i dużo,dużo zdrówka.Bardzo serdecznie dziękuję za wspaniałą zabawę i gratuluję "mrumru" drugiego kawałeczka tortu :) buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ;)

    Majaleno, mam jednak nadzieję,że ten torcik osłodził Ci na tyle życie, że nie potrzebujesz od nas odpoczynku.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. haha, ale super napisane :D
    gratuluję wygranym.
    A takim tortem to bym nie pogardziła... :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego i kolejnych lat blogowania :) No i gratuluję zwycięzcom!
    A ostatni blog w mojej ulubionej tematyce, więc na pewno będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny tort:) wszystkiego najlepszego, dziękuję, że mogłam uczestniczyć :) gratuluję zaproszenia do 2:):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję tym co wygrały, a torcikiem i tak się poczęstuję, bo łasuch jestem, a tak smakowicie wygląda, że nie omieszkam skosztować, życząc Ci kolejnych cudnych blogowych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdeczne życzenia i podziękowania za miła zabawę. Pozdrawiam Cię i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczny ten torcik:)
    Gratulacje dla dziewczyn:)
    A blog zts znam, i zaglądam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego! Pędzę zajrzeć na Twoje inne blogi:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...