Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

wtorek, 25 lutego 2014

Rzę-Sówka z kwiatami w butonierce...

Chyba wpadłam w jakiś wir sówkowy ;) 
Ciągle tylko sówki i sówki... 
Nie znudziły się Wam jeszcze?
Bo ostatnio troche monotematyczna jestem.. 

No i tak powstała kolejna sówka broszka z kwiatami w butonierce. 
Choć nie wiem czy mam jakiekolwiek szanse z moimi Rzę-Sówkami w konkursie Kreatywnego Kufra
choć próbować trzeba, 
ale tak mi się spodobało to zdjęcie,
że postanowiłam stworzyć broszkę właśnie w takich kolorkach.

Co o niej sądzicie? :) 






Rzę-Sówkę zgłaszam do wyzwania FOTO INSPIRACJA


Może się uda ;) 

Pozdrawiam serdecznie.

17 komentarzy:

  1. Śliczna ta sówka! Może i mnie kiedyś uda się taką zrobić!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sówka:) I do tego trzepoce rzęskami:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka cudna i te kolorki.... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje sóweczki mi się nie znudzą, bo są cudne i mogę na nie patrzeć bez przerwy :-)) Powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ śliczne sa te Twoje sóweczki! Super. Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknych sówek nigdy za dużo! :) Dziękuję za wyróżnienie, nie mogę się doczekać aż rzę-sówka do mnie przyfrunie. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zauroczyła mnie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna, taka melanżowa, a jednocześnie romantyczna. Powodzenia w KK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sówka - niby taka skromnisia,łypie spod rzęs- ale i tak widać że charakterna :o))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest wspaniała :) przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczna ta sowa !

    U mnie moja pasja rękodzieło - ozdoby wielkanocne, poduszki, decoupage, butelki, stroiki, moje obrazy .... zapraszam !
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Ja próbuje rozprzestrzenić swojego bloga po sieci, jeżeli byłabyś tak miła to proszę o wstawienie mojego linku do siebie, może zechcesz dodać się do grona obserwatorów, pozostać na dłużej, ocenić poprzez komentarz, lub poprostu zajrzeć :) Dziękuję !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...