Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

wtorek, 2 kwietnia 2013

Tutorial na kolczyki... z Bead&Button

No to już niektóre gazetki są w drodze do zwycięzców mojej rozdawajki..
Mam nadzieję że dziewczyny będą zadowolone i znajdą coś w gazetkach co zainspiruje je do działania.

Ja znalazłam i odrazu zrobiłam... 
korzystając oczywiście z tutoriala jaki znalazłam w magazynie Bead&Button.

Bardzo prościutki tutorial na kolczyki,
które strasznie mi się spodobały. 


Moje kolczyki troszeczkę różnią się od oryginału.. 
ale są równie piękne.

To co potrzebujemy: 


No i do dzieła




Moje gotowe kolczyki wyglądają tak... 

...taadaaaammm :)




 






Jak się Wam podobają? 


12 komentarzy:

  1. Świetne kolczyki! Ahh teraz mam apetyt na takie gazetki.. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Twoja modyfikacja dodaje im codzienności

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tak patrzę na te kolczyki to nie mogę się doczekać tej mojej gazetki... ciekawa jestem co znajdę w środku. Bo te są takie proste a jakże efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolczyki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wzór- na pewno wypróbuję!!!!
    Pozdrawiam i dziękuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne :)
    Pozdrawiam
    http://mojewyroby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Ci bardzo za przesyłkę, doszła do mnie dzisiaj. Miło byłam zaskoczona po jej otworzeniu, ponieważ nie zauważyłam, że dwie gazetki miałam dostać hehe :) ale ze mnie gapa. Jeszcze raz wielkie Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie śliczne, że pozwoliłam zrobić coś na ich wzór ;) zapraszam - do zobaczenia na moim blogu ;) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...